Dying Light 2 Nightmare Güncellemesi Yayınlandı
Beklenen Dying Light 2 Nightmare güncellemesi, bugün itibarıyla bütün platformlarda eş zamanlı olarak yayınlandı. Peki ne gibi yenilikler bulunuyor? İşte detaylar!
İlginizi Çekebilir: Yeni WoW Cataclysm Classic Güncellemesi Geliyor
Dying Light 2 Nightmare Güncellemesi ile Zorluk İki Kat Artacak!
PlayStation 5 konsolunda 1.047 versiyonu ile yayınlanan güncelleme, bizlere tam bir yaşam mücadelesi deneyimi yaşatacak. Güncellemeye adını veren Nightmare (Kabus) zorluk derecesi ile düşmanlar artık son derece akıllı ve ölümcül hale geliyor iken, artık bizlere sunulan bilgiler ve kullanıcı arayüzü elementleri de oldukça kısıtlı olacak.
Oynanış detayları açısından, menüye girmek artık oyunu duraklatmayacak ama Duraklatma menüsünün işlevi değiştirilmiyor. El feneri etrafı daha az aydınlatacak iken, sık kullanım sonucu temassızlık yaşanabileceği gibi kapanabilecek de.
Her bir inhibitör sayesinde kazanacağımız bağışıklığın normaline göre daha az olacağı söylenir iken, ender kalitede bulacağımız eşyaların oranında artış var. Afetzede hissiyatımız artık sadece silahları ve aldığımız görev ile alakalı eşyaların yerini gösterecek, yeni taktiksel takat sistemi kapsamında takat dolumu artık daha fazla zaman alacak, sağlık otomatik olarak yenilemeyecek, zırh ve dayanıklılık düşürülecek, gece vakti paraşüt kullanımı daha fazla takat kullanımına yol açacak, Ecel’lerin daha kısa görüş mesafesi olacak ama kovalamacalar daha çabuk tetiklenecek.
Gece vaktine geçiş sonrasında, tüm zorluk dereceleri kapsamında Ecel’lerin sayısında azalmaya gidilmiş ve bunların çoğunluğunda çatılarda karşımıza çıkanlara odaklı gidilmiş. Eğer Kolay veya Normal zorluk derecesinde oynuyorsanız, bir Ecel’in sizi tanıma süresi yakın mesafedeyken iki ve uzak mesafedeyseniz de yedi saniye olarak belirlenmiş. İlk takip seviyesinde ise yeni Ecel’lerin ortaya çıkmayacağı söyleniyor.
Verilen bilgilerin devamında, hızlıca teçhizat, silah, tek kullanımlık eşya ve aksesuar kuşanabilmek için envanter menüsünde dört özelleştirilebilir hazır set (loadout) arasında geçiş yapabilmek mümkün olacak.
Son olarak, ara sahneler için yapılan iyileştirmeler, ana menünün yeniden tasarlanması, ölçeklendirilebilir oyuncu görüş alanı doğrulaması, kanca özelleştirmesi ve eşli, oynanış, teknik ve kullanıcı arayüzü kapsamında pek çok hata çözümlemesi de yeni güncelleme ile oyuna uygulanıyor.